poniedziałek, 11 maja 2015

Rossmann'owe Love :)

Hej!
Przez ostatnie 3 tygodnie drogerie Rossmann raczyły Nas promocjami -49% na podkłady, róże, cienie do powiek, tusze do rzęs, szminki i wiele innych artykułów do makijażu. Nie znam chyba żadnej kobiety, która przeszłaby obojętnie obok takiej okazji. 







W dzisiejszym poście opowiem Wam o moich zdobyczach. Przedstawię kilka nowości o jakie wzbogaciła się moja kosmetyczka, będą też kultowe kosmetyki, które już od dawna są moimi must have. 


Pierwszy tydzień zaznaczył się w mojej kosmetyczce wiosennym rumieńcem. Wzbogaciłam się o ukochany róż do policzków Satin Blush od Eveline oraz o nieco delikatniejszy róż Smooth Wear od Wibo. 





Ponadto postanowiłam wypróbować markę Max Factor. Kupiłam rozświetlający podkład Skin Luminizer i prasowany podkład Creme Puff. 





W drugim tygodniu niestety nie poszalałam bo już jakiś czas temu zaopatrzyłam się w produkty do makijażu oczu. Moje zakupy ograniczyły się do konturówki do oczu Wibo, cienia do powiek w kredce Lovely i rozświetlacza tej samej firmy. 



Trzeci tydzień był dla mnie absolutnym rajem kosmetycznym. Od dawna mam bzika na punkcie szminek i błyszczyków i choć moja kolekcja liczy ich już 6, pokusiłam się o kilka następnych. 

Po pierwsze moja najnowsza miłość - Matowa szminka w płynie od Astor. 5ml cudownej szminki w lekko pomarańczowym odcieniu. 




Po drugie pachnąca szminka Rimmel z kolekcji Kate Moss w deliktanym, słodkim odcieniu. 




Po trzecie nawilżająca szminka Eveline Aqua Platinum w moim ulubionym kolorze :)



Dodatkowo zaopatrzyłam się w dwie kredki do ust - Lovely i GoldenRose oraz rozświetlający błyszczyk AA Love&Kiss. 






Nie zabrakło też ulubionych balsamów do ust. Z przyjemnością kupiłam sobie kolejny smak masełka do ust Nivea, kokosowy balsam Ziaja i ponadczasową pomadkę Maybelline NY Baby Lips - tym razem w wersji Peach Kiss. 






To już koniec mojej listy nowości. Z pewnością wystarczy mi kolorowych kosmetyków do następnej takiej promocji :) 
Macie swoje opinie na temat powyższych produktów? Co takiego wy złowiłyście na promocji? Piszcie!

Dodatkowo pragnę Was poinformować o ciekawym konkursie na BLOGU LUSI (KLIK) :) Jest to blog młodziutkiej, ale bardzo uzdolnionej dziewczyny, której pasją jest fotografia. Ja osobiście biorę udział i Was również gorąco zachęcam -zasady są proste, a nagrody świetne. :)





6 komentarzy:

  1. O mamo, ile cudowności ! Będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten kokosowy balsam, bardzo fajny :) obok promocji przeszłam jednak obojętnie bo w ross obok panował wielki bałagan i tłum ludzi, szminki pogryzione i połamane, maskara ogólna

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O mam nadzieję,że z pomadki Baby Lips będziesz zadowolona,ja je uwielbiam :) a kolor szminki Eveline wygrywa :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam trwałego lakieru do paznokci podobnego jak ma ta dziewczyna w filmiku. Może coś mi polecisz? Z góry wielkie dzięki ;D
    https://www.youtube.com/watch?v=_et7kzWFLic

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za komentarz! :)

** Nie akceptuję komentarzy takich jak "śliczny blog. zapraszam do mnie". Nie jest to zbyt miła opcja, zwłaszcza, że w moje wpisy wkładam dużo czasu i energii i wolałabym, żeby komentarze choć odrobinkę odnosiły się do treści. :)

Copyright © 2016 Kawa Szminki Szpilki , Blogger