poniedziałek, 23 marca 2015

Poniedziałek z Adidasem :)

Witajcie,
dzisiaj króciutki, szybciutki wpis poświęcony mojej działalności ambasadorskiej. :) Jak już milion razy wspominałam, dzięki Streetcom, mam okazję być Ambasadorką marki Adidas. Brzmi świetnie, prawda? :)



Miałam w planach spanie i wylegiwanie się w łóżku do południa, więc kiedy wcześnie rano zadzwonił kurier - byłam wściekła. Rozczochrana i obrażona na cały świat odebrałam paczkę, która, jak się okazało, zrekompensowała mi całe zło. :)
Tym razem w ramach Programu Specjalnego Adidas otrzymałam do testów i recenzji żele pod prysznic w 5-ciu cudownych, kobiecych wariantach. Smooth, Soft Honey, Vitality, Skin Detox oraz Fresh. Dwa z nich są absolutnymi nowościami. Wiecie które? :)

Już wkrótce na blogu będą pojawiać się barwne, soczyste, pachnące wpisy z recenzjami. :) Zachęcam więc do zaglądania i czytania! :)

A jeśli chciałybyście, tak jak ja, testować, próbować i otrzymywać za darmo kosmetyki (i nie tylko) w ramach programów ambasadorskich - nic prostszego! Zapraszam do rejestracji w społeczności Streetcom w linku poniżej :)


Miłego poniedziałku! 

11 komentarzy:

  1. Przepraszam za usunięcie Waszych komentarzy pod tym postem, ale miałam małe problemy techniczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skandal! Mój post usunąć?! Ja wybaczyć teraz mam? No nie wiem, nie wiem... ;|
    Ale to w końcu kiedy pod tym prysznicem testujeMY? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne żele pod prysznic! Żadnego nie testowałam, bo wolę dłużej topć się w wannie niż brać prysznic, haha :)
    dziewczynazestarowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę je wypróbować!
    Mogą być fajne...
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tę markę :) obs za obs?
    ppastelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie kupić. ;)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp. u mnie. :)
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Adidasa ! :) swietny post !
    pozdrawiam i zapraszam do siebie !
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też lubię adidasa! :)

    http://majalitleja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja testowałam u nich antyperspiranty ale żeli mi nawet nie proponowali :(

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za komentarz! :)

** Nie akceptuję komentarzy takich jak "śliczny blog. zapraszam do mnie". Nie jest to zbyt miła opcja, zwłaszcza, że w moje wpisy wkładam dużo czasu i energii i wolałabym, żeby komentarze choć odrobinkę odnosiły się do treści. :)

Copyright © 2016 Kawa Szminki Szpilki , Blogger