piątek, 27 marca 2015

Konkurs! :)

Witajcie Babeczki,
od dawna obiecywałam Wam konkurs - dziś dotrzymam obietnicy. Co prawda nie będzie to konkurs z nagrodami kosmetycznymi (na taki potrzebuję więcej czasu), ale mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :) Zapraszam!


Choć czytanie jest czymś bardzo ważnym, często okazuje się, że brakuje nam na to czasu. Natłok obowiązków sprawia, że zamiast sięgać po książki - sięgamy po ciepły koc i pilota. A co z czasem, który spędzamy w autobusach, pociągach, kolejkach i przerwach?


Marnujemy go, a moglibyśmy poczytać! :) Książki, które będą nagrodą w moim konkursie, to lekka, przyjemna literatura w niewielkim rozmiarze - bez trudu zmieszczą się w każdej torebce, plecaku czy kieszeni :) Przedstawiam Stanisławę Fleszarową - Muskat i "Pasje i uspokojenia".


Do rzeczy :)

1. Konkurs odbywa się na fanpage'u bloga na Facebooku.

2. Aby wziąć udział w konkursie należy polubić fanpage i pod postem konkursowym króciutko odpowiedzieć na pytanie:

Gdzie najchętniej czytasz książki?

3. Konkurs trwa do 1 kwietnia włącznie. Spośród podanych odpowiedzi wybiorę 3 najciekawsze i to ich autorzy otrzymają książkę. Wyniki pojawią się na fanpage'u 2 kwietnia. 

4. Nagrody zostaną wysłane Poczta Polską w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania danych adresowych. 

5. W razie pytań lub niejasności proszę o kontakt w wiadomości prywatnej na Facebooku.

Powodzenia! :)




5 komentarzy:

  1. Great! Love it!
    Maybe we could follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzięłabym udział, bo naprawdę... uwielbiam czytać!
    Jedyną przeszkodą jest to, że ja zwyczajnie nie mam szczęścia do takich konkursów. Już dawno straciłam nadzieję, że kiedykolwiek coś wygram... A podobno nadzieja umiera ostatnia...
    Tradycyjnie, życzę wszystkim biorącym udział zwyczajne powodzenia! :))
    Pozdrawiam Cieplutko!
    I zapraszam do siebie na kontynuację...
    never-without-you-r5.blogspot.com
    please-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wszystkim powodzenia ;) :* <3
    Sama nie biorę udziału, ponieważ niestety nie mogę znaleźć czasu na przeczytanie mojego Lovecrafta do końca ;( . Natłok pracy i obowiązków mnie wykańcza. Brakuje mi czasu na takie przyjemności. Mam nadzieję, że wygra ją osoba, która będzie miała czas na nią. :) :*

    flawstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm so into face masks, really want to try this one out.

    Love,
    www.loyaltofashion.com

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za komentarz! :)

** Nie akceptuję komentarzy takich jak "śliczny blog. zapraszam do mnie". Nie jest to zbyt miła opcja, zwłaszcza, że w moje wpisy wkładam dużo czasu i energii i wolałabym, żeby komentarze choć odrobinkę odnosiły się do treści. :)

Copyright © 2016 Kawa Szminki Szpilki , Blogger